• Gumiabroncs

    Méret
    / R
    Gyártó

    Nyári gumi
    Téli gumi
    Négyévszakos
    Személy
    Kisteher
    Off road (4x4)
    Defekttűrő

  • Teher- agró gumik

  • Motorgumik

Lemezfelni kereső

Márka:

Momo Momo alufelni konfigurátor

Márka:

MICHELIN Primacy 3

biztonság a köbön

A Michelin 2011. őszén Spanyolországban mutatta be az új MICHELIN Primacy 3 abroncsát, mely 2012 februárjától lesz kapható az európai utánpótlás piacokon. Az abroncs teljesen új korszakot nyit a közúti közlekedésbiztonság történetében.
A Michelin mérnökei számára meghatározott legfontosabbMichelin Primacy 3
stratégiai célkitűzés – a termékvonaltól függetlenül – olyan
abroncsok kifejlesztése, melyek képesek különböző területeken
egyszerre kimagasló teljesítményt nyújtani. A kihívást az
jelenti, hogy úgy kell javítani egy területen a minőséget, hogy
az ne váljon egy másik terület kárára.
A MICHELIN Primacy 3 teljes fejlesztési folyamata e logika
mentén zajlott. Az abroncsnak kimagasló biztonságot és így
minden körülmények között a legjobb tapadást kellett biztosítania,
függetlenül attól, hogy az út száraz és egyenes, vagy
nedves és kanyargós, mindezt úgy, hogy a beszerzés és fenntartás
teljes költsége a lehető legalacsonyabb maradjon.
Valójában a MICHELIN Primacy 3 abroncs hozzájárul az
üzemanyag-fogyasztás csökkentéséhez (az abroncs teljes
élettartama alatt 70 literig(1)), miközben magas kilométer-teljesítményt
is biztosít. Így az új abroncs az összes Michelin
abroncsra jellemző teljesítmény-egyensúlyt biztosítja: biztonság
energiahatékonysággal és kimagaslóan hosszú élettartammal
„kiegészítve”.
A MICHELIN Primacy 3 teljesítményének igazolása érdekében
felkérték a TÜV SÜD Automotive valamint az IDIADA nevű,
független tesztközpontot, hogy hasonlítsa össze az abroncsot
négy piacvezető versenytársával.
1) A MICHELIN Primacy 3 biztosítja a legjobb fékezési teljesítményt
száraz utakon(2). 100 km/h sebességről megállásig
tartó fékezéskor a MICHELIN Primacy 3 féktávolsága 2,2
méterrel rövidebb volt, mint a négy legfontosabb versenytársáé
2) A MICHELIN Primacy 3 biztosítja a legjobb fékezési teljesítményt
vizes utakon(2). 80 km/h sebességről megállásig
tartó fékezéskor a MICHELIN Primacy 3 féktávolsága 1,5
méterrel rövidebb volt, mint a négy legfontosabb versenytársáé
3) A MICHELIN Primacy 3 biztosítja a legjobb tapadást vizes
úton való kanyarodáskor(3). 90 km/h sebességnél a
MICHELIN Primacy 3 3km/h sebességnek megfelelő
többlettapadástbiztosít(3).
Primacy BMW
MICHELIN Primacy 3: műszaki megoldások
a biztonság növelése érdekében
Legalább két műszaki innovációt meg kell említeni,
mivel ezek fontos szerepet játszanak a
MICHELIN Primacy 3 biztonsági teljesítményében.
A tapadás a legfontosabb szempont. Hiszen
egy abroncs csak akkor képes maximális
biztonságot nyújtani, ha folyamatos kapcsolatban
tud maradni az úttal, legyen az akár nedves,
akár száraz.
A gumikeverék és az összetevők egyedülálló
kombinációja A MICHELIN Primacy 3 szabadalmazott, új gumikeveréke
úgy optimalizálja a tapadást minden
körülmények között, hogy nem áldozza fel
más területek teljesítményét, nevezetesen azMichelin tesztpálya
üzemanyag-takarékosságot és a hosszú élettartamot.
Az új keverék különböző elasztomerek, szilikaalapú
erősítő anyagok és egy gyanta-alapú
lágyító anyag egyedülálló, összetett kombinációja.
Nemcsak maguk az összetevők teszik a
keveréket innovatívvá, hanem sokkal inkább az
egyes összetevők optimális aránya és a keverésieljárás.
Ez a különleges kombináció rendkívül szorosan
összeköti az összetevőket, így biztosítva,
magas kilométer-teljesítményt.
A futómintázat és az innovatív lamellák
A nedves vagy száraz úton történő gyors fékezéskor
vagy kanyarodáskor az abroncsok
nagy igénybevételnek vannak kitéve, ezért fontos,
hogy a lehető legtöbb gumi érintkezzen a talajjal.
Passzat flottaA MICHELIN Primacy 3 új szabadalmazott futóval
és önzáró lamellákkal rendelkezik. A lamellák
egymásba záródnak, ami szilárdabbá teszi
a blokkokat és azok kevésbé deformálódnak,
így javítják az abroncs és az út közötti kapcsolatot.
Különleges formájukon kívül az új lamellák áttörést
jelentő technológiával készülnek, mely
lehetővé teszi, hogy a vastagságuk mindöszsze
a milliméter két tizede. Ez azt jelenti, hogy
kétszer, háromszor olyan vékonyak, mint a téli
abroncsokon található lamellák.
Az egyre biztonságosabb és üzemanyag-takarékosabb
abroncsok iránti kereslet – az autók
műszaki jellemzőivel párhuzamosan – változatlanul
megmarad.
Az új MICHELIN Primacy3 már figyelembe veszi ezeket a követelményeket. Jóllehet az abroncs még nem került bevezetésre
az utánpótlás piacokon, a vezető autógyártók már 30 műszaki tesztet végeztek, hogy jóváhagyják az abroncs használatát 2011-ben
és 2012-ben bevezetésre kerülő 20 meghatározó, új gépkocsin.