2015-ben a 205/55R16méretben az ADAC teszt első helyén nem találkozunk túlzottan nagy meglepetéssel hiszen a Continental Winter Contact TS850 sorozatosan előkelő helyen szerepel a teszteken. Második helyen a tavaly már 195/65R15 méretben már jól szereplő, de akkor még csak ajánlottat kapott, de mára már kinőtte magát és felzárkózott a Conti mellé és jó minősítést kapott. Egyedül a Kopásállóságban maradt el egy kicsit a versenytársakhoz képest.
Az ADAC 2014-ben 14 Gumiabroncsot vizsgált meg a 175/65R15-ös méretben,ill a 195/65R15-ös méretben amely a városi kisautók , ill. a kompakt autók kedvelt méretei. Mindkét méretben 4-4 téli gumi kapott jó minősítést ill. 2-2 téligumi elhasalt a megmérettetésen. A mezőny elég kiegyenlített volt a két két gyengélkedőt leszámítva. Némelyik világmárka szereplése meglepő!
Megjelent a 2013 ADAC téli teszt!
Nemrégiben megjelentek a 2013-as téli abroncs teszteredmények. Az idei tesztek két méretben 185/60R15 és 225/45R17, 32 márkát vettek górcső alá szárazon, vízen, hóban, jégen, hogy segítsék Önöket a vásárlást megelőző tájékozódásban. Az EU-s gumiabroncs-címke mindössze 3 alapvető szempontra vonatkozóan ad némi segítséget; bővebb információt nem nyújt, a téli gumik havas, jeges útviszonyok közti használhatóságával kapcsolatban. Az ADAC téli tesztjein viszont sokkal átfogóbb szempontok alapján vizsgálják az abroncsokat. Az eredmények 18 kritérium alapján alakulnak ki. Ennek a 18 szempontnak a figyelembevétele alapján a Continental ContiWinterContact TS850 mintázata került az első helyre, amely minden téli körülmény között a mezőny legjobbjának bizonyult
Megjelentek a 2012-es téli ADAC tesztek három méretben 175/65R14, 205/55R16 és 215/65R16 mely a kisautóktól a kis SUV- ig a legnépszerűbb méreteket foglalja magában. A vizsgált gumik nagy része elérte a kielégítő minősítést, de akadt most is néhány abroncs ami nem érte el az elégséges szintet sem. Ha többet szeretne tudni olvasson tovább!
Fölösleges fukarkodni
A 2011-es téligumi teszt tanulsága leginkább az agyoncsépelt közhellyel foglalható össze: a gumin nem érdemes spórolni. Azonban nem azért, mert a legdrágább téli gumi abroncs a legjobb, hanem mert a tesztelt méretekben igen csekély az árkülönbség a selejt és a győztes téli gumik között. Bónuszként a négyévszakos gumiabroncsokat is megjáratták a hóban a németek.