Az AutoBild szaklap négyévszakos abroncstesztjén új abroncs verte kenterbe a mezőnyt, és ugyanez az abroncs végzett első helyen a nedves, havas és jeges úton tapasztalt fékhatás kategóriában is a független TÜV teszten.
Az abroncs egy olyan termék, mely rengeteg műszaki újítást tartalmaz, Ránézésre egyszerűnek tűnik, belső összetevői mégis bonyolulttá teszik. Egy termék, melynek extrém erőhatásokat kell kiállnia, miközben biztonságban szállítja utasait. Egy termék, mely némi gondoskodást igényel ahhoz, hogy megőrizze teljesítményét. Egy termék, mely minden más termékhez hasonlóan nem örökéletű, élettartama véges. Ezt az élettartamot számos tényező befolyásolja. Az anyag jellemző tulajdonságain kívül a használat körülményei, a sebesség, a terhelés és az éghajlati viszonyok is hatással vannak rá. Hasonlóan fontos a járműre felszerelt gumiabroncs nyomása és a szezonális abroncscserére várakozó gumiabroncs tárolási körülményei a szervizben. Röviden, az abroncs öregedésére a használat és a karbantartás körülményei vannak a legnagyobb hatással.
A téli, hideg időben, a hóesés és a fagyások közepette téli gumi nélkül közlekedni autónkkal életveszélyes, a téli gumi ugyanis csökkenti a közúti balesetek számát – ám ez csak akkor érvényes, ha mind a négy kerékre fel van szerelve.
Most már egyáltalán nem kell azzal foglalkoznia, hogy éppen nyári vagy téli gumit kell használnia. Megjelent az új, Michelin által kifejlesztett CrossClimate gumiabroncs, mely már nem csak téli vagy nyári, hanem téli és nyári. Minden időjárási viszontagsághoz kiválóan alkalmazkodik, sőt, nemcsak hogy alkalmazkodik, hanem közel úgy teljesít, mint akármelyik pusztán téli vagy csak nyári gumiabroncs. Nézzük miben más az új Michelin CrossClimate gumiabroncs!
A Michelin megkezdi a levegő nélküli Tweel kerék gyártását 9 évvel a bejelentést követően. Egyelőre csak munkagépek részére
Mik ezek?
Több, mint 2,4 milliárd forintos beruházással tovább bővíti rácalmási üzemét a Hankook Tire Magyarország Kft. Az Európai Regionális Fejlesztési Alap 558,5 millió forintos társfinanszírozásával megvalósuló fejlesztés során egy újabb keverőgépet és üzemcsarnokot telepít Rácalmásra a cég.
Összegyűjtöttük a külföldre induló honfitársaink részére milyen előírások vonatkoznak a téligumi ill. a hólánc használatát illetőleg, az európai országokba, ill. hazánkban.
Jelenleg sem a hazai, sem a nemzetközi szabályok nem teszik kötelezővé a téli gumi használatát, ugyanakkor hazánkban is általános közlekedésbiztonsági követelmény, hogy a gépjárművezetők az út és időjárási viszonyokra megfelelően felkészített járművel induljanak útnak. A szabályozás gumikon található jelzések (M+S, WINTER USE feliratok, hópihe ábra) tételes bemutatásával mutat irányt az üzemben tartóknak a megfelelő abroncsok kiválasztásában. A jelenlegi meghatározás kimondja, hogy a profilmélységnek 4mm-nél mélyebbnek kell lennie a biztonságos közlekedés, a téli abroncsok kedvező tulajdonságának érvényesülése érdekében.
2013-ban megkezdtük a Toyo gumiabroncsok értékesítését!
Ha csúcs minőségre vágyik versenyképes áron akkor a Toyo az Ön számára megfelelő választás. Hozza a japán gyártóktól megszokott magas minőséget, tartósságot, de az ára sokkal kedvezőbb mint a versenytársaié.
Az Ön abroncsaival is történt már ilyen?
Drága volt a javítás vagy alig használt abroncsa helyett újat kellett vennie?
Ismerje meg és élvezze Teljes Garancia®szolgáltatásunkat!
2012 November 1.-től kötelező a háztartási gépekről már jól ismert energia címke feltüntetése a gumiabroncsokon is. A szabályozás célja a közúti közlekedés biztonságának a gumiabroncsok környezet-terhelésének csökkentése. Az információs forradalom magával hozta, hogy az abroncs vásárlók információs igénye is megnőtt. Az EU-s szabályozás ehhez nyújt segítséget három fontos paraméter kapcsán. Az előírás alapján 2012 november 1-től minden, 2012 július 1. után gyártott személy-, terepjáró-, kishaszonjármű- és teherautó abroncson fel kell tüntetni (vagy el kell helyezni az értékesítési ponton) az információkat, a vásárlás előtti tájékoztatás érdekében. Ezen kívül a számlán is szerepelnie kell az EU által előirányzott paramétereknek.
Kisfilmünk a címkék értelmezésében kíván segítséget nyújtani!
Nemsokára itt a nyár, nyaralásra való felkészülést el kell kezdenünk. A többség végig gondolja, hogy a járműve készen áll-e az útra. Ez elengedhetetlen is. De mi a helyzet a gumiabroncsokkal? Sajnos erre kevesen figyelünk. Had adjunk néhány praktikus tanácsot, mit kell ahhoz ellenőrizni, hogy biztonságban indulhassunk el!
Mi a közös a Koenigsegg Agera, a Gumpert Apollo és a Ferrari 458 Italia autókban? Mind a három, a világ legtekintélyesebb sportautóival együtt a Dubai Autodrome versenypályán tesztelte a világ valaha volt leggyorsabb szériagyártású abroncsát (1)— a MICHELIN Pilot Super Sportot. Az abroncsot, mely a 24 hours of Le Mans versenyre kifejlesztett technológiára épül.
Az Új Michelin Primacy 3
Évente 34 ezer tonna hulladék gumiabroncs – ennyi személyautó-, teherautó- és motorgumiból már tisztességes hegyet lehet építeni. Ahogy az elmúlt hónapokban a visszagyűjtés és hasznosítás Magyarországon alakult, lehet, hogy pár hónapon belül mindez valósággá válik. Ha elég sokáig várunk, végre talán a világűrből is látszani fog, milyen jól működik Magyarországon a hulladékgazdálkodás.
MICHELIN Primacy 3
biztonság a köbön
Romániában elvileg november elsejétől kötelező a téli abroncsok használata. Nem tudni azonban ki, mikor és milyen módon ellenőrzi a járművek téliesítését, az autóst pedig csak akkor büntetik, ha csúszós úton, nyári gumival okoz balesetet.
Egyes termékeken már évek óta kötelező feltüntetni a fogyasztásra és zajra vonatkozó osztálybesorolást, de a gumiabroncsokon csak a közeljövőben vezetnek be hasonló, egyértelmű minősítő rendszert Európában. A gyártóknak 2012 július 1-étől kell ellátniuk minden terméküket a matricákkal, ami nem is olyan egyszerű feladat.
Az talán már senki számára sem újdonság, hogy amint a hőmérséklet 7 Celsius fok alá süllyed, ajánlott a téli gumiabroncs használata. Azonban a hőmérséklet vizsgálatánál nem feltétlenül a nappali középhőmérsékletet, hanem az autózási szokások alapján, annak a napszaknak az átlaghőmérsékletét kell megnézni, amikor az adott autót valójában használják. Így aztán, aki zömében kora reggel, illetve késő este ül autójába, jóval hamarabb érdemes téli gumit szereltessen kerekeire, mint az, aki csakis verőfényes napsütésben, napközben veszi azt elő